Booster -

מחפש ספקים מתאימים

מעביר את בקשתך

מחפש ספקים מתאימים

מצאנו ספקים מתאימים לדרישותך!

ריהוט משרדי

30%

מהו סוג הריהוט שאתה צריך?

מדפים וארונות למשרד

בכמה רהיטים מדובר?

האם האספקה תתבצע לכתובת אחת?

מה מידת הדחיפות להזמנה?

אלו מדפים תרצה להזמין?

בכמה מדפים /ארונות מדובר?

האם האספקה תתבצע לכתובת אחת?

מה מידת הדחיפות להזמנה?

מיקום המשרד שלך

יש למלא עיר
העיר אינה קיימת
חזור רשימת כל הספקים

ריהוט משרדי

90%

מלא פרטים והספקים יתקשרו אליך

שם איש קשר:
שם החברה:
טלפון:
נא מלא טלפון
דוא”ל:
נא מלא דוא”ל
או פנה לספקים לבד

בקשתך הועברה בהצלחה!

הספקים המומלצים יצרו עמך קשר טלפוני ישיר בשעות הקרובות למתן הצעת המחיר המוקד שלנו זמין לסייע בכל נושא בטלפון 8231*

מחפש ריהוט למשרד?

ענה על שאלון דרישות קצר וקבל במהירות הצעות מחיר מספקי הריהוט המתאימים ביותר למשרדך

התחל כאן!

לפני חתימת הזמנה לרכישת ריהוט משרדי

האם הספק הגיע למשרדכם לצורך ביצוע מדידות?

על ספק הריהוט המשרדי לשלוח נציג מטעמו לביצוע המדידות ולהתאמת הרהיטים למשרד. במידה ותחתמו חוזה עם הספק לא תתבקשו לשלם בעבור השירות.

האם החוזה מכיל דרישה לתשלום מקדמה?

רבים נוהגים לגבות מקדמה בגובה 50% מסך העסקה במעמד חתימת החוזה. את יתרת התשלום מקובל לשלם לאחר קבלת הרהיטים והרכבתם במשרד.

האם החוזה כולל הובלה והרכבה?

שינוע הרהיטים והרכבתם במשרדכם כרוכים בתשלום. בדקו שהחוזה מכיל סכום כולל לביצוע שתי הפעולות ללא “אותיות קטנות” כגון תשלום נפרד בעבור הרכבת כל פריט. בנוסף, בדקו מה גובה הטיפ שיש לשלם למובילים ולנגרים שירכיבו את הרהיטים במשרדכם.

האם החוזה כולל תעריף שימוש במנוף בעת הצורך?

במידה ומשרדכם ממוקם בגובה ייתכן ותזדקקו למנוף להעלאת הרהיטים למשרד. בדקו שהחוזה מכיל התחייבות יצרן הרהיטים להעמיד לרשותכם מנוף ביום ההובלה, ותעריף לשימוש בו.

שימו לב: התשלום בעבור שירותי מנוף מבוצע על פי שעות השימוש בפועל לכן יש לקבוע מהו תעריף השעה, ולבקש מהספק להתחייב להזדרז בכדי למנוע תשלום עבור שעות נוספות.

האם החוזה כולל שירות תיקונים?

מהו סוג השירות המוענק לכם בתקופת האחריות למוצרים ולאחריהם וודאו שהיצרן הוא זה שמתקן את הרהיטים בעת הצורך, ולא קבלן חיצוני שאינו מוכר לכם.

האם הספק התחייב ללוח זמנים?

ייצור ריהוט משרדי סטנדרטי (לא מיובא מחו”ל) אורך בין 2-4 שבועות. בדקו שהחוזה מכיל לוח זמנים ברור לאספקת המוצרים, ופיצוי במידה וישנה חריגה בת 48 שעות ויותר מלוח הזמנים שנקבע.

מהי מדיניות החזרת המוצרים / ביטול עסקה?

חוק הגנת הצרכן תשמ”א (1981) מקנה לכם את הזכות להחזיר מוצרים ולבטל עסקה בתוך 14 ימים מתאריך הרכישה. עם זאת, היצרן יכול לחייב אתכם בכ-10% מערך העסקה. וודאו שפרטים אלה מצוינים בחוזה ושלא תחויבו בקנסות שלא כדין.

האם נתנה לכם תעודת אחריות בעבור המוצרים?

על יצרן הרהיטים לספק עבורכם תעודת אחריות למוצרים שרכשתם, לטווח של 12 חודשי אחריות. וודאו שאכן נתנה לכם אחריות ושבעת הצורך היצרן מתחייב להשתמש בחלפים מקוריים לתיקון ולא בתחליפים זולים.

האם החברה עובדת בהתאם לתו תקן ישראלי?

רכישת ריהוט משרדי רעוע עלולה לחשוף אתכם ואת עובדיכם לסכנה ופגיעה פיזית. על היצרן לעבוד לפי התקן הישראלי לאיכות ובטיחות (ISO 9001) בכדי להפחית את הסיכון להידלקות המוצרים, לשבירתם. כאשר כיסאות מרופדים יהיו בעלי תקן ת”י 5419 וריהוט מעץ יבנה לפי תקן ת”י 328.