Booster -

מחפש ספקים מתאימים

מעביר את בקשתך

מחפש ספקים מתאימים

מצאנו ספקים מתאימים לדרישותך!

חברות ניקיון משרדים

30%

מהו סוג השירות שאתה צריך?

ניקוי בלחץ מים ניקוי חלונות בגובה

מה גודל המשרד?

באיזו תדירות תרצה שינקו את משרדך?

באיזו שעה תרצה שינקו את המשרד?

אילו משטחים אתה מעוניין לנקות?

מהו גודל השטח שיש לנקות?

מהי תדירות השירות שתרצה?

מתי תרצה לבצע את הניקיון?

מה גובה החלונות שיש לנקות?

כמה חלונות יש לנקות?

מהי תדירות השירות שתרצה?

מיקום המשרד שלך

יש למלא עיר
העיר אינה קיימת
חזור רשימת כל הספקים

חברות ניקיון משרדים

90%

מלא פרטים והספקים יתקשרו אליך

שם איש קשר:
שם החברה:
טלפון:
נא מלא טלפון
דוא”ל:
נא מלא דוא”ל
או פנה לספקים לבד

בקשתך הועברה בהצלחה!

הספקים המומלצים יצרו עמך קשר טלפוני ישיר בשעות הקרובות למתן הצעת המחיר המוקד שלנו זמין לסייע בכל נושא בטלפון 8231*

מחפש חברת ניקיון למשרד?

ענה על שאלון דרישות קצר וקבל במהירות הצעות מחיר מחברות ניקיון המתאימות ביותר למשרדך

התחל כאן!

פוליש לרצפה: כל מה שצריך לדעת

בין אם עברתם לבית חדש, שיפצתם או פיניתם את הדירה לדיירים הבאים, אם אתם רוצים רצפה מבריקה אתם צריכים לעשות פוליש. מה זה פוליש, אילו סוגי פוליש קיימים, מתי כדאי לבצע פוליש ואיך בוחרים חברת פוליש מומלצת? כל התשובות בכתבה הבאה.

מאת: | | קטגוריה: חברות ניקיון משרדים

מה זה פוליש?

פוליש הוא תהליך ניקוי בו מקרצפים רצפות ומשטחים במטרה להבריקם, לחדשם ולהעניק למרצפות הגנה ומראה טבעי. עם השנים וכתוצאה מבלאי טבעי של המרצפות, הן מאבדות מהברק שאפיין אותן בתחילת הדרך, בעוד ששכבת לכלוך עקשנית מסרבת לרדת, לא משנה כמה פעמים תשטפו את הרצפה.

במהלך ביצוע הפוליש מורחים חומר מיוחד על הרצפה, אשר יוצר תהליך כימי עם האבן, מסיר את שכבת הלכלוך העקשנית ומעניק למרצפות ברק לתקופה ארוכה.

מה זה פוליש?

אילו סוגי פוליש קיימים?

פוליש וקס – פוליש וקס נחשב לזול באופן יחסי לשאר סוגי הפוליש. לכן, מי שרוצה לחסוך בעלויות ועדיין לקבל תמורה יחסית הולמת למחיר ששילם, זה הפוליש המתאים עבורו. פוליש וקס כולל למעשה ניקוי יסודי של המרצפות, ולאחר מכן מריחת שכבת שעווה (וקס) שתעניק למרצפות מראה מבריק, ולכם את התחושה שהמרצפות תמיד נקיות. חסרונו של פוליש הווקס בא לידי ביטוי בכך שהוא פחות עמיד ביחס לשאר סוגי הפוליש. כמו כן, סביר להניח שתצטרכו לחדש אותו לעיתים דיי קרובות, כך שבפועל אתם אמנם משלמים מחיר יחסית נמוך, אך לאורך טווח זה לא הכי משתלם.

פוליש קריסטלי – אם אתם רוצים שהרצפה שלכם תראה כמו מראה, אתם צריכים פוליש קריסטלי. הוא מתאים מאד לרוב סוגי המרצפות, במיוחד שמרצפות שיש או טרצו הישנות. חשוב לציין כי פוליש קריסטל אינו מתאים למרצפות גרניט פורצלן וקרמיקה. לפוליש זה יתרון משמעותי ביחס לסוגי פוליש אחרים, שכן הוא עמיד לאורך שנים ומונע סימנים של גרירה או שריטה, כתוצאה מהזזת חפצים בחדר.

בעל המקצוע יחבר למכונת הפוליש צמר פלדה מיוחד. הצמר מתחכך במהירות עם הרצפה, ומאפשר את החדרת חומר היסוד לשכבה העליונה של הרצפה. חומר זה נקרא X1 והוא מאפשר את הידבקות החומר שיוצר את הברק. בשלב השני, בעל המקצוע ימרח על המשטח חומר שנקרא X2, שתפקידו ליצור את הברק. לבסוף, ימרח את חומר הגימור, שתפקידו לבצע את הקוסמטיקה הסופית – מחיקת הסימנים של צמר הפלדה.

פוליש אקרילי – הפוליש האקרילי מתבסס על חומר מיוחד שתפקידו לאטום את הרצפה ולמנוע סימני החלקה או גרירה של רהיטים וחפצים. הפוליש האקרילי נחשב לחסכוני במיוחד, שכן הוא מעכב את השחיקה של המרצפות. בנוסף, פוליש זה מתאים במיוחד למעבדות וחדרי חשמל, או לבתי עסק ומשרדים בהם מתח וזרם החשמל גבוהים באופן יחסי. החומר האקרילי מכיל חומרים אנטי סינטטיים אשר מונעים את הולכת החשמל ומפחיתים את סכנת ההתחשמלות. בדומה לפוליש הקריסטלי, גם הוא מעניק מראה מבריק, עמיד לאורך זמן ודוחה כתמים של שריטות או גרירת רהיטים בחדר.

מתי כדאי לבצע פוליש לרצפה?

אחרי פינוי דירה – בדיוק כמו שאתם רוצים לקבל את הדירה הבאה שלכם עם רצפה נקייה ומבריקה, כך אתם צריכים וחייבים למסור את הדירה שלכם לדיירים שמחליפים אתכם. מלבד הניקוי הבסיסי שוודאי עשיתם, הפוליש יאפשר יסייע לכם להתמודד עם שכבת הלכלוך העקשנית שפשוט מסרבת להתנקות.

אחרי שיפוץ – במידה ואתם במהלך שיפוץ כולל או חלקי של הבית, בסופו ודאי תגלו שהוא הותיר לכלוך במקרה הטוב, ויצר שפשופים שמסרבים לרדת במקרה הרע. הפוליש יסייע בשיקום הרצפה ויחזיר לה את הברק שהיה לה לפני שהתחלתם את השיפוץ.

כניסה לבית חדש – אתם מתרגשים להיכנס לבית החדש שלכם, אך מה לעשות, הרצפה לא כזאת מבריקה כמו שציפיתם שתהיה. אתם וודאי יודעים שאין כמו להיכנס לבית נקי עם רצפה נוצצת. הפוליש יסייע לכם להתגבר על הלכלוך העיקש שהרצפה של הבית החדש שלכם צברה.

מכירת בית פרטי או עסק – אתם ודאי יודעים שאין כמו מראה עיניים. זה לא מספיק שהבית הפרטי או בית העסק שאתם מוכרים יהיה גדול ורחב, אם הוא לא מנצנץ זה פשוט לא זה. הפוליש יסייע לכם להבריק את הרצפה ולהעניק לבית הפרטי שלכם או לעסק את המראה היוקרתי שימשוך אליו רוכשים פוטנציאליים.

איך בוחרים חברת פוליש מקצועית?

אל תתפתו להצעת מחיר זולה במיוחד – לפני הכל חשוב שתדעו שהזול עולה ביוקר. המרכיב העיקרי שמשפיע על עלות העבודה הוא מספר העובדים והזמן. לדוגמא, ניתן לבצע פוליש קריסטלי לדירת 100 מטר רבוע גם בשעתיים, אך עבודה מקצועית לדירה בגודל שכזה אורכת זמן רב - לא פחות מיום עבודה מלא.

לפני שאתם מזמינים חברת פוליש, כנסו למחירון המומלץ לצרכן, בררו מה המחירים המקובלים עבור מטר רבוע ובצעו השערה כללית לעלות העבודה. אספו מספר הצעות מחיר והקפידו לקבל הצעות מפורטות ככל שניתן, על מנת להימנע מהפתעות לא צפויות בתום במהלך העבודה.

בדקו באיזה ציוד החברה משתמשת – פוליש מבצעים בעזרת מכונה מיוחדת, כאשר לכל סוג פוליש יש את הטכניקה הייחודית שלו. לפני שאתם מזמינים חברת פוליש, בררו באילו מכונות הם משתמשים והשתדלו שכל הפרטים הללו יצוינו בהצעת המחיר.

דרשו לראות עבודות קודמות – חברה מנוסה בעלת מוניטין בשוק לא תתבייש לפתוח את דלתותיה ולהציג בפניכם עבודות פוליש שעשתה. אין כמו מראה עיניים, אם תתחברו למה שאתם רואים, תתקדמו.

בהצלחה!

קטגוריות קשורות

כתבות נוספות שיעניינו אותך