Booster -

מחפש ספקים מתאימים

מעביר את בקשתך

מחפש ספקים מתאימים

מצאנו ספקים מתאימים לדרישותך!

מדפים וארונות למשרד

30%

אלו מדפים תרצה להזמין?

בכמה מדפים /ארונות מדובר?

האם האספקה תתבצע לכתובת אחת?

מה מידת הדחיפות להזמנה?

מיקום המשרד שלך

יש למלא עיר
העיר אינה קיימת
חזור רשימת כל הספקים

מדפים וארונות למשרד

90%

מלא פרטים והספקים יתקשרו אליך

שם איש קשר:
שם החברה:
טלפון:
נא מלא טלפון
דוא”ל:
נא מלא דוא”ל
או פנה לספקים לבד

בקשתך הועברה בהצלחה!

הספקים המומלצים יצרו עמך קשר טלפוני ישיר בשעות הקרובות למתן הצעת המחיר המוקד שלנו זמין לסייע בכל נושא בטלפון 8231*

מחפשים מדפים וארונות למשרד?

ענה על שאלון דרישות קצר וקבל במהירות הצעות מחיר מהספקים המתאימים ביותר

התחל כאן!

המדפים הכי מקוריים ומדליקים למשרד

מדפים הפכו בשנים האחרונות להרבה יותר מפונקציה לאחסון ותויגו כפריט עיצובי שמוסיף הרבה שיק למשרד. מסולמות וחבלים, דרך מדפים צפים ועד מחזיק ספרים בצורת ג'ירפה – הכירו את הטרנדים החמים בתחום.

מאת: | | קטגוריה: מדפים וארונות למשרד

מדפים צפים

"המדפים המעופפים" שנכנסו לשוק לראשונה באמצעות רשת "איקאה" מכילים חיבור נסתר לקיר, ונראים כאילו הם עומדים באוויר. הטריק העיצובי טרם נשחק כך שאם תאמצו אותו במהרה- תגרפו מחמאות מהסובבים.

לרוב תמצאו את המדפים הצפים במשרדי חברות צעירות שסולדות מעומס ומעדיפות מראה קליל ומרווח, וכן במשרדים קטנים שאינם מעוניינים "לחנוק" את המרחב ע"י התקנת מדפים גדולים התופסים מקום.

מדפים צפים

מדפים שהם גם מתקן לתמונות העובדים

שדרוג מפתיע למדף השגרתי והמוכר: בחלקו העליון של המדף מאחסנים ספרים, פמוטים, חפצי נוי וכו' ובחלקו התחתון תולים תמונות פספורט של העובדים, מחזיקי מפתחות או מתקן בד לבישום המשרד, זאת הודות לוויי התלייה שמחוברים אליו.

לרוב המדפים הללו קצרים ולכן עדיף לתלות אותם בין שני קירות בכדי "לסתום רווחים" ולתת מימד עיצוב לקיר הלבן והחשוף.

מדפים שהם גם מתקן לתמונות העובדים

מדפים שהם בכלל לא מדפים

מגירות ישנות, שידות, כיסאות קטנים, תיבות דואר ואפילו סולמות שעברו הסבה והפכו למדפים. היום ניתן להפוך כמעט כל משטח סימטרי לכדי מדף צבעוני עם מעט יצירתיות וחשיבה מקורית.

עם זאת, מכוון שרהיטים וחפצים אלה אינם מדפים סטנדרטיים – חשוב להקפיד שיוצמדו אל הקיר בחוזקה ושהם מסוגלים לעמוד בנטל נשיאת ספרים, קלסרים, חפצים וכו', מבלי לקרוס או להישבר.

מדפים שהם בכלל לא מדפים

מחזיקי מדף שגונבים את ההצגה

אינכם מעוניינים לקדוח חורים בקירות ולהתקין מדפים? זה בסדר, כל עוד תשדרגו את המדפים הקיימים במשרד עם מחזיקי ספרים מקוריים ויוצאי דופן. לדוגמה: מחזיקי ספרים בצורת חיות בספארי, בלרינה רוקדת, אדם המושיט ידיים ו"דוחף" את הספרים, ציפורים מעופפות ועוד ועוד.

את מחזיקי הספקים המדליקים הללו תוכלו למצוא בחנות המעצבים סוהו, וגם ובעיקר ברשת בשלל אתרי העיצוב.

מחזיקי מדף שגונבים את ההצגה

מחזיק מדפים לנועזים בלבד

האמיצים והנועזים מוזמנים להחליף את ווי התלייה הפשוטים של המדפים באמצעים הבאים: שרשראות ברז, חבל ספנים, צינורות ניקוז או אפילו חבלי כביסה. כיום ניתן לתלות את המדפים ע"י שימוש במגוון עזרים והתוצאה מיוחדת ולא רגילה.

תוכלו לעשות זאת עם המדפים הקיימים (בעזרת ספק מומחה כמובן) או לרכוש באינטרנט את המדפים האטרקטיביים הללו.

גם כאן הדגש הוא על בטיחות ויש לעקוב אחר הוראות ההתקנה מחד, והתוויות האחסון מאידך וזאת בכדי למנוע עומס על עזרי התמיכה והמדף עצמו.

מחזיק מדפים לנועזים בלבד

תאורה נכונה תוסיף המון

בחירה במדף מקורי תמשוך את תשומת לבם של העובדים והלקוחות אך בכדי לוודא שאף אחד לא יפספס את האטרקציה, מומלץ להוסיף תאורה תומכת: ספוטים, מיני זרקור או מנורת וינטג' על או מעל המדף.

בבואכם לרכוש גוף תאורה בדקו שהוא משתלב היטב עם צבע המדף והקיר, וזאת בכדי למנוע עומס צבעוניות או לחילופין – חיוורון והיעדר פוקוס. כמו כן, יש להתקין את התאורה לאחר התקנת המדף.

תאורה נכונה תוסיף המון

איפה משיגים?

בכדי לבחור מדפים למשרד ניתן להיעזר בנותני שירות בתחום הנגרות, ריהוט משרדי ואפילו ציוד משרדי מסוגלים לספק לכם מדפים מעוצבים ללא צורך בתשלום נוסף בעבור העיצוב. עם זאת, בכדי להגיע לתוצאות מיוחדות באמת כגון מדף הנתלה בעזרת שרשראות ברזל, לדוגמה, יש להיוועץ עם נותני השירות מתחום עיצוב משרדים. לחילופין, ניתן להזמין את המדפים, מחזיקי מדפים, תאורה באינטרנט באתרי עיצוב משרדים.

איפה משיגים?

תמונות נוספות שימלאו אתכם בהשראה

קרדיט תמונות: bajiroo1 , Captivatist, Flypitch, lowes1, Landofnod, houzz1, Homedit, Trendhunter, Therefinedfeline, .wall-shelf

תמונות נוספות שימלאו אתכם בהשראה

קטגוריות קשורות

כתבות נוספות שיעניינו אותך