Booster -

מחפש ספקים מתאימים

מעביר את בקשתך

מחפש ספקים מתאימים

מצאנו ספקים מתאימים לדרישותך!

חברות קידום אתרים

30%

האם קיים ברשותך אתר לקידום?

מה סוג הקידום שתרצה?

מעוניין גם בשירותי כתיבת התוכן לאתר?

מיקום המשרד שלך

יש למלא עיר
העיר אינה קיימת
חזור רשימת כל הספקים

חברות קידום אתרים

90%

מלא פרטים והספקים יתקשרו אליך

שם איש קשר:
שם החברה:
טלפון:
נא מלא טלפון
דוא”ל:
נא מלא דוא”ל
או פנה לספקים לבד

בקשתך הועברה בהצלחה!

הספקים המומלצים יצרו עמך קשר טלפוני ישיר בשעות הקרובות למתן הצעת המחיר המוקד שלנו זמין לסייע בכל נושא בטלפון 8231*

צריך עזרה בקידום האתר?

ענה על שאלון דרישות קצר וקבל במהירות הצעות מחיר מחברות קידום האתרים המתאימות ביותר

התחל כאן!

כך תדעו אם השיווק הדיגיטלי שלכם עובד – משווקים נכון להשגת תוצאות

בעידן בו מבוצעים ביום כ-3.5 מיליארד חיפושים בגוגל, 1.94 מיליארד משתמשים בפייסבוק וההכנסות מפרסום ברשת צפויות לחצות את ה-260 מיליארד דולר עד שנת 2020, כדאי יותר מתמיד להשקיע בשיווק דיגיטלי.

מאת: | | קטגוריה: חברות קידום אתרים

שיווק בדיגיטל מתפרס על מגוון פלטפורמות, כמו קידום אתר אורגני בגוגל, ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל, שיווק ברשתות החברתיות – פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, יוטיוב, שליחת דיוורים, קידום תוכן, פרסום באתרי שותפים ועוד. כיום עומדות בפני עסקים הרבה מאוד אפשרויות פרסום מתקדמות ואפקטיביות, אך כדי לדעת כיצד לחלק את התקציב בדרך הנכונה, יש לעקוב אחר התוצאות, לנטר את הנתונים, למדוד הצלחה ולבצע שינויים לשיפור ההישגים.

לפניכם מספר טיפים שימושיים שיסייעו לכם לבדוק את יעילות מסעות השיווק הדיגיטלי שלכם, משלב הגדרת היעדים, דרך בדיקת הנתונים ועד אופטימיזציה.

גיבוש תכנית שיווק דיגיטלי – הצבת יעדים

כל תהליך דיגיטלי מתחיל בתוכנית שיווק דיגיטלית. חשוב שתדעו לאן פניכם מועדות ומה ברצונכם להשיג עוד לפני שיצאתם לדרך.

  • התייחסו לזמן ותקציב – חלקו את היעדים לפי יעדים ליום, שבוע, חודש, רבעון ושנה. הקצו לכל מועד תקציב שמבחינתכם הגיוני להשגת התוצאות.
  • החליטו על האסטרטגיה המועדפת עליכם – למשל, תשלום לפי חשיפות או תשלום לפי הקלקות. הציבו יעדים שניתנים למדידה, התואמים למטרות העסקיות שלכם לטווח הקצר והארוך. למשל, העלאת מודעות למותג באופן מיידי ועד הגדלת מעגל הלקוחות בהמשך.
  • הגדירו יעדים קונקרטיים לכל פלטפורמה - בין היעדים הספציפיים שחשוב להגדיר בהתאם לאופי הייחודי של כל פלטפורמה: הקלקות ומעבר לאתר, מספר צפיות בסרטונים, מספר הרשמות לדיוור, מספר לייקים, תגובות, מעורבות בפוסט. אל תשכחו להגדיר כמות המרות מבוקשת (למשל, מביצוע רכישה של לקוח באתר סחר בעקבות קמפיין דיגיטלי) והערכת רווחים משוערת כתוצאה מפעילות דיגיטלית ממוקדת בכל ערוץ.
  • קודדו את הלינקים והטמיעו פיקסלים - שימו לב, ניתן למדוד תוצאות טוב יותר אם משתמשים בקידוד לינקים ובהטמעת פיקסלים אותם ניתן לייצא מפייסבוק, גוגל וכדומה ולהטמיע ישירות בדפי נחיתה, אתרי אינטרנט ובאמצעותם להפיק נתונים מדויקים יותר.

מעקב צמוד – בדיקת נתונים

מודעות פרסום ממומנות פועלות בו זמנית בערוצים דיגיטליים שונים, ולכן חשוב לעקוב אחר הנתונים בכל פלטפורמה ולקבל גם פרספקטיבה כללית על התוצאות של כל הקמפיינים וכל הפלטפורמות ביחד. ניתן להפיק בצורה פשוטה דו"ח ביצועים מכל פלטפורמה או לעקוב אחר ההצלחה בכלי הניתוח – גוגל אנליטיקס.

בכלי זה ניתן לצפות בנתונים מארבעה סוגים עיקריים: קהל – מי הם המבקרים באתר על פי נתונים דמוגרפיים גיאוגרפיים, רכישה – כיצד הקהל הגיע לאתר ומאיזה מקור הוא הגיע אליו, התנהגות – מה הגולשים עשו באתר וכמה זמן שהו והמרות - כמות העסקאות והכסף שהרווחתם.

איסוף הנתונים מכל פלטפורמה ובאמצעות גוגל אנליטיקס חשוב להפקת מסקנות ולקבלת החלטות מושכלות. המידע העדכני יקנה לכם פרספקטיבה לגבי מה לשפר והיכן מבחינת שינוי תקציב, שימוש בתמונה אחרת, שדרוג הטקסט במודעה, טרגוט אחר של קהל יעד וכדומה.

graph

שינוי השיווק הדיגיטלי בהתאם לתוצאות

היתרון הבולט בשיווק דיגיטלי הוא שניתן לעדכן ולשנות את הקמפיינים בזמן אמת. אז אם ברצונכם לעמוד ביעדים שהצבתם, חשוב שתהיו תמיד עם היד על הדופק על ביצועי הקמפיין אך תבצעו בפועל שינויים כדי לשפר את ההישגים.

  • מומלץ לבצע AB TEST – השוואה בין קמפיינים כדי להבין איזה קמפיין עובד טוב יותר עם איזו תמונה, טקסט או על איזה קהל, באיזה תקציב ובאיזו תקופה.
  • לבחור את הקהל שעובד הכי טוב - בעקבות הנתונים שהצטברו, תוכלו לערוך את הקהל ולשנות אותו כדי לבדוק אם זה יהיה קהל אפקטיבי יותר עבור המודעה שלכם, להגדיל את התקציב בפלטפורמה שעובדת עבורכם טוב יותר, לשכתב את המודעה מחדש בתוכן קצת אחר כדי לבחון אם הוא יניע לפעולה יותר מקודמו.
    לחילופין ניתן לקדם סרטון במקום תמונה או להפנות לדף נחיתה במקום לאתר הכללי ולבדוק אם יותר אנשים משאירים פרטים בדף הנחיתה.
  • השוו נתונים לקמפיינים קודמים - כדי להבין היכן אתם עומדים בכל שלב בדרך: האם לא חרגתם מהתקציב שהוקצב מראש ועם זאת, הצלחתם להשיג מספר מועדף של לייקים, הקלקות, המרות ורווחים על פי התחזית.

שיווק דיגיטלי עובד אצל מי שמקפיד לתכנן תכנית דיגיטלית מובנית ומסודרת, לאסוף נתונים ולעבד אותם לדרכי פעולה שיסייעו לו בהמשך לשפר את הקמפיינים וכך גם את החזר ההשקעה והרווחים.

קטגוריות קשורות

כתבות נוספות שיעניינו אותך