Booster -

מחפש ספקים מתאימים

מעביר את בקשתך

מחפש ספקים מתאימים

מצאנו ספקים מתאימים לדרישותך!

משרדי פרסום

30%

מה סוג השירות שתרצה?

מה תקציב הפרסום השנתי שלך?

מיקום המשרד שלך

יש למלא עיר
העיר אינה קיימת
חזור רשימת כל הספקים

משרדי פרסום

90%

מלא פרטים והספקים יתקשרו אליך

שם איש קשר:
שם החברה:
טלפון:
נא מלא טלפון
דוא”ל:
נא מלא דוא”ל
או פנה לספקים לבד

בקשתך הועברה בהצלחה!

הספקים המומלצים יצרו עמך קשר טלפוני ישיר בשעות הקרובות למתן הצעת המחיר המוקד שלנו זמין לסייע בכל נושא בטלפון 8231*

מחפש משרד פרסום?

ענה על שאלון דרישות קצר וקבל במהירות הצעות מחיר ממשרדי הפרסום המתאימים ביותר

התחל כאן!

מונחים עיקריים בענף מוצרי פרסום

פרסום בעיתונות כתובה

שיטת הפרסום הוותיקה והנפוצה ביותר בה מעלים את רמת החשיפה למותג/עסק באמצעות פרסום בעיתונות הכתובה, ובהם: עיתונות ארצית, מקומונים ומוספים. הפרסום יכול לבוא לידי ביטוי ביצירת מודעת פרסום, ראיון עם בעל העסק, אזכור באחד המדורים ועוד.

פרסום דיגיטלי

העלאת המודעות למותג/עסק באמצעות יצירת קמפיין לרדיו, טלוויזיה ורשתות חברתיות (פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ועוד). הפרסום בשיטה זו נחלק לפרסום קצר טווח ופרסום ארוך.

פרסום קצר טווח מאופיין פריצה אגרסיבית במספר מדיות דיגיטליות, בעוד פרסום ארוך טווח מאופיין בנוכחות מתונה במדיה אחת או יותר למשך מספר שבועות או חודשים.

שירותי מיתוג

יצירת זהות מיתוגית לעסק באמצעות: יצירת שם לעסק, לוגו וסלוגן, בחירת שלטי פרסום לעסק, בחירת צבעים שיאפיינו את העסק, הטמעת הלוגו במוצרי דפוס שבהם ייעשה שימוש בעסק, אפיון קהל היעד והדרך השיווקית המתאימה לפנות אליו ועוד.