Booster -

מחפש ספקים מתאימים

מעביר את בקשתך

מחפש ספקים מתאימים

מצאנו ספקים מתאימים לדרישותך!

דיוור אלקטרוני

30%

באיזה סוג דיוור אתה מעוניין?

מהו מספר הנמנעים לכל דיוור?

מה מספר הדיוורים שברצונך לבצע?

מיקום המשרד שלך

יש למלא עיר
העיר אינה קיימת
חזור רשימת כל הספקים

דיוור אלקטרוני

90%

מלא פרטים והספקים יתקשרו אליך

שם איש קשר:
שם החברה:
טלפון:
נא מלא טלפון
דוא”ל:
נא מלא דוא”ל
או פנה לספקים לבד

בקשתך הועברה בהצלחה!

הספקים המומלצים יצרו עמך קשר טלפוני ישיר בשעות הקרובות למתן הצעת המחיר המוקד שלנו זמין לסייע בכל נושא בטלפון 8231*

מחפש שירותי דיוור אלקטרוני?

ענה על שאלון דרישות קצר וקבל במהירות הצעות מחיר מחברות הדיוור האלקטרוני המתאימות ביותר

התחל כאן!

דיוור אלקטרוני: מונחים מקצועיים

דיוור באמצעות מיילים

אמצעי תקשורת נפוץ המגשר בין בעלי העסקים ללקוחותיהם. דיוור בשיטת המיילים מאפשרת לבעל העסק לשלוח באופן חד פעמי או קבוע מייל ללקוחות ובו הזמנה לאתר הבית, הצעה לרכישת מוצרים או שירותים, עדכונים בדבר מבצעים, ברכות לחגים ואירועים שונים וכל מידע רלוונטי אחר.

דיוור באמצעות ניוזלטר

בשיטת דיוור זו בעל העסק יוצר ניוזלטר (עלון מידע אלקטרוני) המכיל מידע רלוונטי כגון: מבצעים, הצעה לרכישת מוצרים או שירותים, עדכונים על זמני פעילות העסק וגם מידע מקצועי הניתן כהעשרה.

נהוג לעצב את הניוזלטר כך שימשוך תשומת לב בעזרת פונטים ברורים, צבעוניות, תמונות, כותרות בולטות וטיזרים שיניעו את הגולש לפעולה. נהוג לתזמן את שליחת הניוזלטר למועדים קבועים בכדי ליצור ציפייה אצל הגולש, וקביעות מצד בעל העסק.

דיוור באמצעות שליחת הודעות SMS

שיטת הדיוור התמציתית הזו מאפשרת לבעל העסק ליידע את הלקוחות בדבר פעילות מיוחדת בעסק, מבצעים, שינוי בשעות הפעילות וכל מידע רלוונטי אחר, בהודעה קצרה ומתומצתת. שליחת ההודעות מתבצעת לכל אורך היום.