Booster -

מחפש ספקים מתאימים

מעביר את בקשתך

מחפש ספקים מתאימים

מצאנו ספקים מתאימים לדרישותך!

ציוד משרדי

30%

מה תדירות ההזמנה שבכוונתך לבצע?

חומרי ניקוי למוסדות

מהו הסכום הזמנתך החודשי?

האם האספקה תתבצע לכתובת אחת?

מה מידת הדחיפות להזמנה?

מה תדירות ההזמנה שבכוונתך לבצע?

מהו סכום הזמנתך החודשית, בממוצע?

האם האספקה תתבצע לכתובת אחת?

מה מידת הדחיפות להזמנה?

מיקום המשרד שלך

יש למלא עיר
העיר אינה קיימת
חזור רשימת כל הספקים

ציוד משרדי

90%

מלא פרטים והספקים יתקשרו אליך

שם איש קשר:
שם החברה:
טלפון:
נא מלא טלפון
דוא”ל:
נא מלא דוא”ל
או פנה לספקים לבד

בקשתך הועברה בהצלחה!

הספקים המומלצים יצרו עמך קשר טלפוני ישיר בשעות הקרובות למתן הצעת המחיר המוקד שלנו זמין לסייע בכל נושא בטלפון 8231*

צריך ציוד משרדי?

ענה על שאלון דרישות קצר וקבל במהירות הצעות מחיר מספקי הציוד המשרדי המתאימים ביותר

התחל כאן!

לפני חתימת הזמנה לרכישת ציוד משרדי

כיצד ניתן לבצע את ההזמנה?

ניתן לרוב להזמין ציוד משרדי במספר דרכים: באמצעות אתר הבית של החברה, באמצעות סוכן, בשיחת טלפון או בפקס. בדקו האם התעריפים שקיבלתם נשמרים בעת הזמנה בכל האמצעים הנ”ל, וכי ביצוע ההזמנה בכל אחד מהערוצים קל ופשוט.

כיצד מתבצע התשלום לספק הציוד המשרדי?

רצוי לקבל מספק הציוד המשרדי מספר אפשרויות לתשלום (אשראי, המחאה או מזומן) לנוחיותכם. וודאו שאינכם מחויבים לשלם מקדמה ושספק הציוד מתחייב להפיק חשבונית שתוגש לכם עם תעודת המשלוח, או בסוף החודש – בהתאם לתדירות הזמנת הציוד.

האם תחויבו בדמי משלוח?

לרוב ספקי הציוד המשרדי מציעים פטור מדמי משלוח בהזמנות מעל 250 ₪. בדקו האם ישנה אפשרות לקבל פטור או לגבות מכם דמי טיפול מוזלים.

שימו לב כי בהזמנת ריהוט משרדי יתכן ותדרשו לתשלום נפרד עבור ההובלה וההרכבה במידת הצורך, והתשלום יתבצע מול המוביל מטעם חברת הרהיטים.

האם תחויבו בתשלום להובלה?

בהזמנת מוצרים גדולים (כיסא מחשב לדוגמה, או לוח מודעות) ייתכן ותתבקשו לשלם בעבור הובלה. בקשו הצעת מחיר הכוללת הובלה ובדקו האם התעריף שניתן לכם נמוך מהתעריף שמציעות חברות פרטיות.

בתוך כמה זמן תקבלו את הציוד המשרדי שרכשתם?

טווח הזמן המקובל לאספקת ציוד משרדי הינו 2-7 ימי עבודה. למעט בהזמנות ריהוט משרדי, שאז זמן האספקה עלול להתארך לכדי 2-3 שבועות. וודאו שהחוזה מכיל התחייבות לעמידה בזמנים ופיצוי במקרה בו לא סופקה ההזמנה במועדה.

האם נתנה לכם האפשרות להחזיר מוצרים אם אינכם שבעי רצון?

במידה ואינכם שבעי רצון מהמוצרים שקיבלתם תוכלו להחזיר אותם לספק, בתוך 14 ימים ממועד קבלתם זאת בתנאי שלא נעשה בהם שימוש והם באריזתם המקורית.

האם קיבלתם אחריות למוצרים שרכשתם?

מוצרי אלקטרוניקה, מיכון משרדי וריהוט משרדי ניתנים לרוב עם תעודת אחריות התקפה לשנה. לרוב התיקונים /החלפות יעשו מול היצרן ולא מול ספק הציוד המשרדי. בדקו שהחוזה מכיל תעודות אחריות תקינות ופרטי איש קשר לסיוע במידה וישנה בעיה במוצר.