Booster -

מחפש ספקים מתאימים

מעביר את בקשתך

מחפש ספקים מתאימים

מצאנו ספקים מתאימים לדרישותך!

בתי דפוס

30%

מה אתה מעוניין להדפיס?

האם אתה זקוק גם לשירותי עיצוב?

מה מספר העותקים שתרצה להדפיס?

מהי מידת הדחיפות להדפסה

כיצד תרצה לקבל את המוצר המודפס?

מיקום המשרד שלך

יש למלא עיר
העיר אינה קיימת
חזור רשימת כל הספקים

בתי דפוס

90%

מלא פרטים והספקים יתקשרו אליך

שם איש קשר:
שם החברה:
טלפון:
נא מלא טלפון
דוא”ל:
נא מלא דוא”ל
או פנה לספקים לבד

בקשתך הועברה בהצלחה!

הספקים המומלצים יצרו עמך קשר טלפוני ישיר בשעות הקרובות למתן הצעת המחיר המוקד שלנו זמין לסייע בכל נושא בטלפון 8231*

מחפש בית דפוס?

ענה על שאלון דרישות קצר וקבל במהירות הצעות מחיר מבתי הדפוס המתאימים ביותר

התחל כאן!

האם להדפיס ולהפיץ באותו מקום?

כדי להפיץ פלאייר שמספר על העסק שלכם או מציע מבצעים וכדומה, יש לרוב צורך לעצור בכמה תחנות - אצל הגרפיקאי, אולי אפילו אצל כותב תוכן/קופירייטר, בבית הדפוס ואז להגיע לחברת ההפצה ולדאוג שהפלאייר יופץ בצורה טובה. האם לא עדיף לרכז כמה מהפונקציות במקום אחד כדי להתרוצץ ולהתייגע פחות?

מאת: | | קטגוריה: בתי דפוס

עלות

אם חברת ההפצה גם דואגת להדפסה, ניראה שהיא תשיג מחיר טוב יותר להדפסת הפלאיירים, מאשר המחיר שתשיגו לבד. גיא חן, הבעלים של חברת ההפצה "סקיי דליוור" שגם אחראית על שלב ההדפסה, מודה כי הוא מקבל מבית הדפוס מחירים נמוכים יותר ב-30% להדפסת פלאיירים, בזכות היקף גדול של עבודה שהוא מספק.

כמו כן אם אתם מדפיסים כמות גדולה של פלאיירים דרך חברת ההפצה, יש סיכוי שגם תקבלו את העיצוב על חשבון הבית כחלק מהשירות. לבעלי חברות ההפצה משתלם לפעמים להציע שירות של עיצוב הפלאייר בחינם, כדי לשמור את הלקוח איתם ולהציע חבילה משתלמת.

יתרון נוסף - כשחברת ההפצה לוקחת על עצמה גם את הגרפיקה, מדובר במעצב/ת הבית שמתמקדים בעיקר בעיצוב פלאיירים והוא כבר בעל ניסיון ויודע מה עובד ומה לא. "כשפלאיירים שעוצבו נכון מביאים תוצאות, הלקוח חוזר אלינו ומבקש להדפיס כמות נוספת, כך שעשינו הרבה ניסויים של בדיקה וטעיה לגבי מה אפקטיבי מבחינת העצוב ומה פחות", אומר גיא מ"סקיי דליוור".
עלות

תפעול

במקום לחפש המלצות על בית דפוס אמין ומשתלם ולעבוד מול שני ספקים, כדאי לשקול עבודה מול חברת ההפצה בלבד. במידה ותדפיסו ותפיצו דרך חברת ההפצה, הטיפול בחלק של ההדפסה הוא עליהם. אם חברת ההפצה גם מדפיסה עבורכם, אתכם לא מעניין אם הבעלים של בית הדפוס מתעכבים או טעו בצבעים של הפלאייר.

אם הבעלים של חברת ההפצה התחייבו שהחלק של ההדפסה הוא באחריותם, לכם יש ראש שקט ואתם יוצאים מהתמונה בשלב מוקדם ומחכים רק לשורה התחתונה של גמר המשימה. בנוסף, במידה והפלאיירים הביאו תוצאות טובות ואתם רוצים בחלוף כמה חודשים להדפיס ולהפיץ עוד, נדרשת שיחת טלפון אחת בלבד כדי להניע מחדש את התהליך.
תפעול

פיקוח

אם אתם נתתם את הפלאיירים להדפסה, הפיקוח על שלב הדפוס הוא שלכם, על כל ההשלכות הנגזרות מכך: אתם בחרתם בבית הדפוס והתרשמתם בעצמכם שמי שלקח על עצמו את העבודה, יעמוד בזמנים. אתם מוודאים מקרוב שהגוונים נכונים, בודקים עד הרגע האחרון שאין טעויות הגהה וששני צדי הפלאייר נראים נכון וטוב. אך אם נתתם לחברת ההפצה לטפל בשלב ההדפסה, האחריות היא שלהם. חישבו אם אתם מספיק סומכים, כדי לשחרר ולא לפקח מקרוב על השלב הזה.

לסיכום, ריכוז ההדפסה וההפצה של הפלאיירים בידיים של חברת ההפצה יכול לחסוך זמן והתעסקות ואף להשתלם מבחינת המחיר. זאת בתנאי שיש לכם אמון באיכות העבודה של בית הדפוס שחברת ההפצה עובדת עמו. אם מדובר בחברת הפצה שכוללת גם מכונת ואנשי דפוס, אולי יהיה אפילו קל יותר לפקח על התהליך.

נראה שחברות שמרכזות כמה פונקציות של הפקת פלאיירים – משלב הרעיון והעיצוב ועד להדפסה וההפצה, הן הבית העכשווי, הנכון והיעיל, לעסקים שמחפשים פתרונות מקיפים וממוקדים.

קטגוריות קשורות

כתבות נוספות שיעניינו אותך