Booster -

מחפש ספקים מתאימים

מעביר את בקשתך

מחפש ספקים מתאימים

מצאנו ספקים מתאימים לדרישותך!

חברות השמה

30%

מה סוג השירות שתרצה?

מיקום המשרד שלך

יש למלא עיר
העיר אינה קיימת
חזור רשימת כל הספקים

חברות השמה

90%

מלא פרטים והספקים יתקשרו אליך

שם איש קשר:
שם החברה:
טלפון:
נא מלא טלפון
דוא”ל:
נא מלא דוא”ל
או פנה לספקים לבד

בקשתך הועברה בהצלחה!

הספקים המומלצים יצרו עמך קשר טלפוני ישיר בשעות הקרובות למתן הצעת המחיר המוקד שלנו זמין לסייע בכל נושא בטלפון 8231*

מחפש חברות השמה?

ענה על שאלון דרישות קצר וקבל במהירות הצעות מחיר מחברות ההשמה המתאימות ביותר

התחל כאן!

חדש בחברה? קרא 6 טיפים להשתלבות קלה

אם חשבתם שראיון העבודה והמאבק במועמדים האחרים הוא החלק הקשה בקבלה לעבודה, הרי שטעות בידכם, כוון שהחלק המאתגר ביותר הוא ההשתלבות בקליקה המגובשת במשרד. אז איך עושים את זה? הנה מספר טיפים חיוניים.

מאת: | | קטגוריה: חברות השמה

הגיעו למשרד בלבוש הולם

אין דרך גרועה יותר להתחיל את דרככם בחברה מאשר להפוך לבדיחה של המשרד. לכן, הגיעו ליום העבודה הראשון בלבוש הולם. מהי ההגדרה ללבוש הולם? לבוש שאינו פרובוקטיבי. אין צורך להתלבש בשמרנות או לאחסן בבית  את היצירתיות, ובטח שאינכם צריכים לוותר על ביגוד שגורם לכם להרגיש טוב עם עצמכם, אך אם תשכילו להפגין את אישיותכם הססגונית בהדרגתיות, מה טוב.

כדאי לבחון את לבוש הסובבים ולראות עד כמה אתם בולטים בשטח. אם כולם לבושים בהידור ואתם מגיעים בכפכפים – הרי שנוכחותם תבלוט לשלילה. לחילופין, אם כולם מגיעים בטרנינג ואתם לבושים בחליפת שלושה חלקים, אתם עלולים ליצור ריחוק ולעורר רושם של מתנשאים. לכן, בחרו בלבוש נייטרלי ליום הראשון בעבודה וגששו בעדינות את דרככם אל לב הסובבים.

הגיעו למשרד בלבוש הולם

התגברו על המבוכה והציגו את עצמכם

היינו רוצים להאמין שהשארנו את ימי חטיבת הביניים מאחורינו אך הדבר אינו נכון. גם היום, שנים לאחר שמסכת המבוכה הזאת הסתיימה אנו מרגישים אי נוחות בחברה חדשה, ומתביישים לעיתים לפתוח בשיחה. אך שימוש בזכות השתיקה עלול ליצור רושם מוטעה שאתם מרוחקים או משעממים.

לכן, ברכו בשלום את הנוכחים במשרד, הציגו את עצמכם בשמכם הפרטי ואם הסיטואציה מאפשרת, ספרו מעט על עצמכם. מוטב לספק פרטים בסיסיים כמו תפקידכם בחברה ("היי, אני סוכן המכירות החדש"), מקום המגורים ("איזה מבאסים הפקקים מכפר סבא, הא?") ולהימנע משיתוף במידע מיותר ("אני חובב קומוניזם ועוקב באדיקות אחר פוטין") או, אבוי, לפצוח ברכילות.

התגברו על המבוכה והציגו את עצמכם

אל תצעקו

עצה המובנת מאליה נכון? אז זהו, שלא ממש. במחקרו של ד"ר גיל גרינגרוז, אנתרופולוג אבולוציוני המלמד באוניברסיטת ניו-מכסיקו, הוא מצא כי אנשים חזקים מדברים בקול נמוך ודווקא "הצעקניים" נתפשים כחלשים בעיני הסביבה.

במחקר הוכח שאנשים המרגישים עצמם חסינים פיזית ובטוחים בכוחם אינם נדרשים להרים את הקול בכדי למשוך תשומת לב, ושדי להם בטון דיבור נמוך וברור בכדי לכבוש את מקומם בחברה.

לכן המלצתנו לכם היא להימנע מצעקות או דיבור בקול רם, ולהעדיף שימוש בטון דיבור סטנדרטי. בכדי לבחון את קולכם ביחס לאחרים בדקו מהו המרחק הפיזי שמשמש את בני שיחתכם בזמן השיחה. אם המרחק הינו 1-1.5 מטר, הרי שטון הדיבור שלכם סביר לאוזנו של בן השיחה ואינו מרתיע אותו.

השתמשו בהומור להפגת המתח

לפי 15 אסטרטגיות ההתמודדות של Carver רבים יבחרו להשתמש בהומור במצבי לחץ או מבוכה, כוון שההומור מסייע לגישור על פערים ולהפשרת לבם של אנשי שיחה חמוצים. עם זאת, חשוב לעשות הבחנה בין הומור בריא לציניות העלולה ליצור אנטגוניזם.

עליכם להימנע מציניות העלולה לפגוע בסובבים או לעורר בהם אי נוחות. לדוגמא: מוטב לומר "אז איזה טקס חניכה מחכה לעובד החדש?" על פני "אז מתי עורפים את ראשו של העובד החדש?" כמו כן, מוטב להימנע מבדיחות בנושא דת, העדפה מינית וגזענות בכל שלב בתקופת העסקתכם בחברה. זכרו: אם יש משהו שהורס מערכות יחסים חדשות הוא הנטייה להעליב את הסובבים ולפגוע ברגשותיהם.

השתמשו בהומור להפגת המתח

היו סבלניים בתהליך החניכה

משימת "חניכת העובד החדש" מוטלת לרוב על העובד שהתפטר/פוטר ועתה צריך להכשיר את מחליפו, או עובד שכלל אינו קשור לתפקיד אך נדרש להתגייס לטובת המשימה. לכן, מטבע הדברים תהליך החפיפה אינו נעים לאף אחד מהצדדים, וכל אחד מבקש לקצרו ככל הניתן ולעבור הלאה.

מסיבה זו חשוב לשמור על אורך רוח בזמן החפיפה, להתרכז ככל הניתן בכדי לקלוט את תהליך העבודה ולשאול שאלות לעניין. חשוב לסכם את החומר הנלמד בכדי שתוכלו לעיין בו בעת הצורך ולצאת לעצמאות בתפקידכם מהר ככל הניתן.

זכרו להודות לאדם שמשקיע זמן בחניכתכם ונצלו את ההזדמנות בכדי להתחבר עמו. ייתכן והשהות המשותפת תפתח פתח לחברות ואם תתחבבו עליו, אולי יכיר אתכם ליתר העובדים במשרד ויקל על דרככם אל הקליקה.

היו סבלניים בתהליך החניכה

היו ערניים והגדילו ראש

אתם מחזיקים ביתרון גדול מכוון שאתם חדשים בחברה ומסוגלים לראות "מהצד" אילו אתגרים מעורר התפקיד, ומעבר לכך, לראות בבהירות מהם התהליכים המסרבלים את העבודה ולהציע דרכים לייעל את העבודה.

הכינו רשימה מסודרת של דרכים שלדעתכם כדאי ליישם בכדי לייעל את העבודה. ההצעות הללו יתקבלו בברכה בעיני המעסיק ויוכיחו שעשה נכונה כשבחר אתכם לתפקיד. בהצלחה!

היו ערניים והגדילו ראש

קטגוריות קשורות

כתבות נוספות שיעניינו אותך