Booster -

מחפש ספקים מתאימים

מעביר את בקשתך

מחפש ספקים מתאימים

מצאנו ספקים מתאימים לדרישותך!

חברות השמה

30%

מה סוג השירות שתרצה?

מיקום המשרד שלך

יש למלא עיר
העיר אינה קיימת
חזור רשימת כל הספקים

חברות השמה

90%

מלא פרטים והספקים יתקשרו אליך

שם איש קשר:
שם החברה:
טלפון:
נא מלא טלפון
דוא”ל:
נא מלא דוא”ל
או פנה לספקים לבד

בקשתך הועברה בהצלחה!

הספקים המומלצים יצרו עמך קשר טלפוני ישיר בשעות הקרובות למתן הצעת המחיר המוקד שלנו זמין לסייע בכל נושא בטלפון 8231*

מחפש חברות השמה?

ענה על שאלון דרישות קצר וקבל במהירות הצעות מחיר מחברות ההשמה המתאימות ביותר

התחל כאן!

כשהעובדים פונים נגדכם

האידיליה במשרד נהרסה וכולם באווירת מלחמה? כיצד תרגיעו את הרוחות והאם האשמה היא קודם כל בכם? שאלות קשות ותשובות מרגיעות – בכתבה שלפניכם

מאת: | | קטגוריה: חברות השמה

אם ניקח לדוגמה את התרחיש הבא: אתם מנהלים חברה עמוסה ויש לכם הרבה תחומי אחריות ומחויבויות המעסיקים אתכם מהזריחה ועד השקיעה. הרכבתם צוות נהדר שיעזור לכם לנהל את העסק שלכם וכרגע אתם נמצאים בשלבי צמיחה עם מכירות מצוינות.

אבל אתם מתחילים להרגיש שהאווירה במשרד מתחילה להשתנות. עובד מסוים שהייתם מדברים איתו פתאום נעלם כשאתם נכנסים לחדר. נציג שירות הלקוחות הטוב ביותר שלכם לא יוצר איתכם קשר עין כשאתם שואלים אותו איך היתה החופשה שלו. בשלב הזה, אתם כבר מבינים שמשהו לא בסדר במשרד שלכם. הצוות שלכם לא מרוצה וזה בעיקר בגללכם.

מה לעשות?

אתם צריכים להתמודד איתם פנים מול פנים. בטווח הארוך, לא ניתן להתעלם מבעיות מורל בקרב העובדים. אתם צריכים לנסות ולהבין מה לא בסדר ולנסות לתקן את זה במהירות.

אני דוגל בשיטה ישירה: אני מזמן ישיבה ומבהיר לכולם על מה תהיה הישיבה. אם אתם יכולים, עשו שיעורי בית לפני הישיבה. אם אתם לא משיגים את כל המידע לפני הישיבה, אתם עדיין צריכים להיכנס מוכנים לישיבה, להיות עם ראש פתוח ולשמוע את התלונות של העובדים והפתרונות שהם מציעים.

אם לא תטפלו בבעיה, אתם יכולים להישאר בסופו של דבר עם צוות שפועל נמרצות נגד האינטרסים של החברה שלכם וזה יכול לגרום לכם לבעיות שלא תוכלו לתקן.

לפעמים זו אשמתכם

הבעיה יכולה להיות באשמתכם. אם אכן כך המקרה, אתם צריכים להקשיב ולהכיר את התלונות של הצוות שלכם והתנצלו בהתאם (אם זה במקום). לאחר מכן, אתם צריכים לעבוד על הפתרון של הבעיה.

לחלק מהבעיות אין פתרונות קלים או ברורים, יכול להיות שתצטרכו לדחות את הישיבה עם כל הצוות כדי לקיים פגישות בקבוצות קטנות שבהן תוכלו לפתח אסטרטגיה שכולם יוכלו לתמוך בה.

חשוב לשמור על תקשורת פתוחה. אתם רוצים לנהל דיון דו- כיווני ולמנוע רכילות שתרגיז את הצוות שלכם.

לפעמים, הבעיה לא באשמתכם. למרות שאנחנו מנסים לסנן את העובדים ולבחור את האנשים הטובים ביותר שיקדישו את עצמכם לקידום החזון שלנו. בסיכומו של עניין, לפעמים אנחנו מעסיקים אנשים שבסופו של דבר לא טובים לחברה שלנו.

אם אתם מגלים שעובד מסוים מלבה את האש של הצוות שלכם, אתם צריכים להתעמת אתו ישירות. אם אתם מנסים להתמודד עם העובד ולאחר מכן הבעיה נמשכת, אולי הגיע הזמן לשחרר את העובד לדרכו. שליליות, בדיוק כמו התלהבות, יכולה להיות מדבקת. אתם רוצים להוציא את עושי הצרות ולטפח את הצוות שמעלה את המורל במשרד.

שמרו על ראש פתוח והמשיכו הלאה

למרות שאתם משקיעים את מיטב מאמציכם, כמעט לכל יזם שאני מכיר יש בעיות משרדיות פנימיות מדי פעם. יכול להיות שאף פעם לא תגיעו לשורש הבעיה, אבל הדבר החשוב ביותר הוא שאתם מתמודדים עם המצב ומטפחים אווירה של פתיחות ונעים קדימה.

אתם רוצים שהעובדים שלכם ירגישו בנוח לדבר על האתגרים (וההצלחות) אתכם, ואתם רוצים שהם ידעו שאתם לוקחים את העצות שלהם ברצינות.

ישיבות רגילות שמעודדות זרימה דו שלבית של מידע יכולות לעזור לכם להתמודד עם בעיות מורל בחברה.

לבסוף, לא חשוב מה היו הנסיבות שיצרו את הבעיה. המטרה שלכם היא להמשיך קדימה, ואתם צריכים להשקיע את המאמצים שלכם כדי לוודא שהצוות שלכם בצד שלכם ושאתם מתקדמים לכיוון העתיד.

יכול להיות שאתם בעלי עסק, אבל אתם מעסיקים צוות בגלל שאתם לא יכולים לעשות הכל לבד. אתם צריכים את התמיכה של הצוות שלכם מאחוריכם.

קטגוריות קשורות

כתבות נוספות שיעניינו אותך