Booster -

מחפש ספקים מתאימים

מעביר את בקשתך

מחפש ספקים מתאימים

מצאנו ספקים מתאימים לדרישותך!

חברות קידום מכירות

30%

מהי שיטת קידום המכירות שתרצה?

מיקום המשרד שלך

יש למלא עיר
העיר אינה קיימת
חזור רשימת כל הספקים

חברות קידום מכירות

90%

מלא פרטים והספקים יתקשרו אליך

שם איש קשר:
שם החברה:
טלפון:
נא מלא טלפון
דוא”ל:
נא מלא דוא”ל
או פנה לספקים לבד

בקשתך הועברה בהצלחה!

הספקים המומלצים יצרו עמך קשר טלפוני ישיר בשעות הקרובות למתן הצעת המחיר המוקד שלנו זמין לסייע בכל נושא בטלפון 8231*

מחפש חברת קידום מכירות?

ענה על שאלון דרישות קצר וקבל במהירות הצעות מחיר מחברות קידום המכירות המתאימות ביותר

התחל כאן!

9 דרכים יעילות לשגשג בזמנים קשים

שינויים הם חלק בלתי נפרד בעולם העסקים ובחיים, והעולם נראה קצת יותר משוגע מהרגיל עכשיו. להלן מספר טיפים להצלחה גם כאשר האווירה מאתגרת במיוחד

מאת: | | קטגוריה: חברות קידום מכירות

חלק מהארגונים שברו את המסורת – הם למדו איך לשגשג אפילו כשהם פועלים בסביבה קשה. במקום להיתפס במערבולת של שווקים המשתנים במהירות, טכנולוגיה ותנאים עסקיים, הם לוקחים צעד אחד אחורה כדי לראות דפוסי התנהגות הנמצאים בבסיס אי הסדר לכאורה, ומנצלים אותם.

להלן 9 דברים שאתם יכולים לעשות כדי להבטיח שהחברה שלכם תצליח לשגשג אפילו בסביבת העבודה הקשה ביותר.

1. אמצו היררכיות בהתאם למצב בו אתם נמצאים

סביבת עבודה קשה מטבעה יוצרת אווירה מסובכת ותנודתית. ההיררכיות שנוצרו בגלל המצב יכולות להשתנות במהירות ולהתאים לצרכים העתידיים שלכם. הארגונים כבר לא חייבים לשחק “תופסת” עם המצב ולנסות לענות על הצרכים שהיו רלוונטיים אתמול.

בחברת אגון זנדר, אחת החברות הגדולות ביותר בעולם לחיפוש מידע עסקי עם מחזור מכירות שנתי של יותר מ-300 מיליון דולר, ההיררכיה הנוקשה האופיינית לחברה בינלאומית גדולה הוחלפה על ידי הארגון בהיררכיה המדגישה את הרמות הגבוהות של שיתופי הפעולה, תקשורת ועבודת צוות. כתוצאה מכך, פריון העבודה בחברה גבוה ב-60 אחוזים מהממוצע בתעשיה.

1. אמצו היררכיות בהתאם למצב בו אתם נמצאים

2. שיפור הערכים ומיומנויות התקשורת ברחבי הארגון

תקשורת זה מחזור החיים בכל ארגון, אבל בארגונים הצומחים במהירות, סביבת עבודה קשה יוצרת אתגרים מרתיעים במיוחד בתחום התקשורת.

כשערוצי התקשורת פתוחים ובלתי מוגבלים בארגון, המידע בארגון יכול לנוע בחופשיות ובמהירות בכל רחבי הארגון מהעובדים הנמצאים בשטח ועד להנהלה.

על פי אלפרד ס. דיקריין, המנכ”ל והיו”ר לשעבר של חברת Texaco, “מנהיגי החברה מבינים שתקשורת זה למעשה תהליך דו סטרי שבו מנהיגים מקשיבים, מקבלים משוב ורעיונות חדשים ומונעים על ידי הצורך לכפות ולהשפיע ולא על ידי הצורך לשלוט ולהעביר ביקורת.”

3. פעלו בשקיפות מלאה

ארגונים אטומים מתפקדים בצורה רעה מאוד בסביבת עבודה קשה. הם מתקשים להיות קשובים לשינויים פתאומיים וקיצוניים והעובדים נתקלים בחומות גבוהות בינם לבין עמיתיהם לעבודה והלקוחות.

ארגונים המקפידים להסיר את החסמים ומעודדים רמה גבוהה של שקיפות, יכולים להגיב בצורה טובה יותר בעולם העסקי המשתנה. העובדים יודעים היכן למצוא את התמיכה שהם זקוקים לה מעמיתיהם בקלות, והיכן יוכלו למצוא את המשאבים שהם צריכים כדי להשיג את מטרותיהם.

4. תפתרו בעיות

מנהיגים חכמים מחזקים את עובדיהם ומעודדים אותם להמציא ולמצוא פתרונות אינדיבידואליים שמטרתם לסייע להם לעמוד ביעדי הליבה של הארגון. סביבת העבודה תקבע מיהם המנצחים בתהליך הבחירה הטבעית.

הם מפקחים עליהם בזהירות רבה, קובעים קריטריונים קפדניים להערכה והורגים במהירות את הרעיונות הכושלים, תוך הבהרה שהם הורגים את הרעיונות ולא מפטרים את העובדים.

בספרו “שגשוג בכאוס”, תום פיטרס מקדם את הרעיון של שימוש “ברעיונות הכושלים” כדי להגדיל את החדשנות ולהאיץ את מחזורי פיתוח המוצרים.

אך יחד עם זאת, פיטרס מזהיר שגם אם אתם תומכים “ברעיונות כושלים” אל תתמכו או תסבלו רשלנות. את זה ניתן ללמוד מכל כישלון וחשוב להקפיד שאחרי כל כישלון יגיע שינוי מהיר.

5. העריכו והשתמשו באילתורים

בדיוק כמו שמוזיקאים מקבלים השראה כשהם מאלתרים, במקום ללכת לפי החוקים הנוקשים של המוזיקה, כך גם העובדים יכולים לקבל השראה ולחזק את המחשבה היצירתית שלהם באמצעות מציאת פתרונות לבעיות.

ג’ון קאו, מעודד מחשבה חדשנית וטוען שאלתור זה אחד מהמיומנויות שחשוב ללמד אנשי עסקים בעתיד, ותהליך האלתור חייב להיות חלק מחוקי הבסיס של הארגונים בעת גיבוש אסטרטגיה.

6. התמקדות בלמידה ארגונית של שיפוט, יצירתיות ותרחישים

למידה ארגונית יכולה להיות סטטית או דינמית. למידה ארגונית סטטית יכולה להיות מעניינת, אך רק למידה ארגונית דינמית תוכל לאפשר לארגון לענות בצורה יעילה על הדרישות והאתגרים של סביבת עבודה קשה.

כשהארגונים לומדים על שיפוטיות, יצירתיות ותרחישים, הם הופכים להיות ארגונים דינמיים המסוגלים להתמודד בצורה טובה יותר בתנאי השוק המשתנים.

7. הגדירו את מטרות החברה

מומחה הניהול פרנסיס הסלביין אומר: “המטרה היא הכוכב המנחה אותנו. הכל מתחיל במטרה, והכל זורם מהמטרה”.

בתי עסק המגדירים את עצמם על ידי המטרות שלהם יודעים בדיוק מה היעדים שלהם ואיך הם ישיגו אותם. עכשיו, יותר מתמיד, הם יכולים לראות את המסלול שלהם בבהירות ולהתנהג בהתאם.

8. השקיעו בעובדים בעלי ידע מקצועי

עובדים בעלי ידע מקצועי יוצרים ומעבירים מידע וזה חלק מרכזי בעבודתם. העובדים האלה בד”כ נמצאים בחברות החדשניות ומעודכנים בכל הטרנדים ולכן קל להם יותר לשנות את הסביבה שלהם.

עובדים בעלי ידע מספקים הון של מידע עבור הארגון; הם בעלי מוטיבציה ויכולת הסתגלות מהירה לשינויים סביבתיים.

לדברי גורו הניהול, פיטר דרוקר, “הנכס היקר ביותר של חברה במאה ה-20 זה ציוד הייצור שלה אך הנכסים היקרים ביותר של חברה במאה ה-21 הם העובדים ורמת הפרודוקטיביות שלהם.

9. העצימו את היזמים והממציאים

כשהארגונים נותנים לעובדים שלהם אחריות וסמכות לקחת יוזמה בעבודתם, הם יכולים להביא רעיונות חדשניים ואנרגיה שיגרמו לארגון לחשוב על צרכי הלקוחות בכל סביבה עסקית.

המחשבים האישיים והנייחים של חברת IBM פותחו על ידי צוות של 12 עובדים שקיבלו יד חופשית לפתח את המוצר החדש במהירות האפשרית, כולל סמכות להתעלם ממדיניות החברה במידת הצורך.

קטגוריות קשורות

כתבות נוספות שיעניינו אותך