Booster -

מחפש ספקים מתאימים

מעביר את בקשתך

מחפש ספקים מתאימים

מצאנו ספקים מתאימים לדרישותך!

מרכזיות

30%

מעוניין ברכישה או בתיקון מרכזיה?

מהי סוג המרכזייה שאתה צריך?

כמה שלוחות אתה צריך?

כמה קווי חוץ בשימוש במשרד?

האם הותקנה בעבר מרכזייה במשרד?

מיקום המשרד שלך

יש למלא עיר
העיר אינה קיימת
חזור רשימת כל הספקים

מרכזיות

90%

מלא פרטים והספקים יתקשרו אליך

שם איש קשר:
שם החברה:
טלפון:
נא מלא טלפון
דוא”ל:
נא מלא דוא”ל
או פנה לספקים לבד

בקשתך הועברה בהצלחה!

הספקים המומלצים יצרו עמך קשר טלפוני ישיר בשעות הקרובות למתן הצעת המחיר המוקד שלנו זמין לסייע בכל נושא בטלפון 8231*

מחפש מרכזיה?

ענה על שאלון דרישות קצר וקבל במהירות הצעות מחיר עבור מרכזיה שתתאים לצרכי העסק שלך

התחל כאן!

מונחים מקצועיים בענף המרכזיות

מרכזית טלפונים אנלוגית

נחשבת למרכזייה מהדור הישן. אינה מאפשרת שירותים מתקדמים כגון: ניתוב שיחות ללא מענה אנושי והעברת מייל במידה והשלוחה תפוסה. מאפשרת שירות מוגבל הכולל ניהול שיחות למספר מועט של קווים אנלוגיים בלבד. אינה מתחברת למחשב. עלותה זולה ביחס למרכזיות המתקדמות.

מרכזיית טלפונים דיגיטלית

נחשבת למרכזייה בטכנולוגיה חדישה. משלבת שימוש בקווים אנלוגיים ודיגיטליים ותומכת בשיחות בפרוטוקול SIP ובהתחברות לרשת הטלפוניה הציבורית הוותיקה (PSTN). למערכות ניתן לחבר מספר גדול של קווים, לנהל מספר שלוחות רב, לבצע ניתוב שיחות ללא מענה אנושי, להשאיר הודעות קוליות, לנהל שיחות ועידה, שירות שיחה מזוהה, השארת הודעה בתיבה קולית ועוד פונקציות רבות ומתקדמות.

מרכזיית טלפונית IP

המערכת המתקדמת ביותר העושה שימוש בקווים אנלוגיים, דיגיטליים ו – IP. נקראת גם מרכזיית VOIP. מבוססת אינטרנט (רשת) במקום תקשורת קווית. מאפשרות את כל הפונקציות המתקדמות של המרכזיות הדיגיטליות ועוד: הקלטת שיחות, שמירת מידע בשרת ענן ועוד.

מרכזייה זו מאפשרת גם מענה אלקטרוני המדמה קול אנושי כפי שרואים לעתים באתרים השונים (הנציג הטלפוני בתחתית המסך המציע סיוע לגולש).

מרכזייה זו נחשבת למשתלמת ביותר כוון שהיא כוללת תקשורת בטכנולוגיית VPN, ומפחיתה את הצורך בשיחות באמצעות המערכת הקווית היקרה.

קו PRI

שירות PRI PRIMARY RATE INTERFACE הוא עורק / ציר טכנולוגי המחבר מרכזיות לרשת החיוג הציבורית בכדי לאפשר ביצוע מספר שיחות רב במקביל, וחיוג ישירות אל השלוחה המבוקשת. עורק טכנולוגי זה מאפשר גם חיבור לשירותי מספור חינמיים כגון 1800, כוכביות ועוד. בכדי ליהנות משירותי PRI יש להצטייד במרכזייה מתקדמת (דיגיטלית / IP).

קו SIP

מספר שמאפשר לבצע שיחות טלפון באמצעות רשת האינטרנט. הלקוח רוכש מספקית השירות שם משתמש וסיסמא, מזין פרטים אלה בתוכנות השונות ובמכשירים התומכים ומקבל גישה לקו טלפון מקומי ובינלאומי. מרבית המרכזיות הדיגיטליות וה-IP תומכות בקו SIP ומאפשרות שיחות ברשת.

טלפון חכם

טלפון חכם הוא שירות המסייע בניתוב שיחות במקרה שהקו תפוס, ניהול שיחות ועידה בין מספר מתקשרים, שירות שיחה מזוהה, העברת שיחות לשלוחות פנימיות ועוד.

מערכת ניתוב שיחות

מערכת ניתוב שיחות מאפשרת למתקשר להגיע ישירות אל השלוחה בה הוא מעוניין, בלי לשוחח קודם עם נציג טלפוני שיעביר את השיחה באופן ידני. ישנן מערכות הכוללות שירות המתנה מוסיקלי.

תיבה קולית

תיבה קולית מאפשרת למתקשר להשאיר הודעה בשלוחה אליה התקשר, בניגוד להשארת הודעה במרכזייה בלבד, במידה ולא קיבל מענה, ולנמען להאזין להודעה בשל שעה ומכל מקום. ישנן מערכות חכמות המאפשרות שליחת מייל במקביל להודעה הטלפונית.

בקרת כניסה- אינטרקום

מטרת המערכת לסנן את הנכנסים. המערכת כוללת חייגן, לחצן שיחה, לחצן פתיחת דלת ולעיתים גם מצלמת אבטחה. המעוניין להיכנס לבניין מזדהה ולאחר קבלת אישור טלפוני או ויזואלי נפתחת הדלת. מרבית המערכות כוללות קוד אישי הניתן לשינוי. קוד זה ניתן למורשים (עובדי המשרד, עובדי ניקיון, ספקים) בכדי לאפשר כניסה ויציאה מהבניין.

את מערכת הבקרה ניתן להתקין רק בדלתות בעלות מנעול חשמלי (לא מתאימה לדלת פלדת או דלתות עץ).