Booster -

מחפש ספקים מתאימים

מעביר את בקשתך

מחפש ספקים מתאימים

מצאנו ספקים מתאימים לדרישותך!

הובלת משרד

30%

מה גודל משרדך הנוכחי?

האם יש צורך במנוף?

מהו מרחק ההובלה?

מעוניין גם בשירותי אריזה?

מה התאריך המתוכנן להובלה?

מיקום המשרד שלך

יש למלא עיר
העיר אינה קיימת
חזור רשימת כל הספקים

הובלת משרד

90%

מלא פרטים והספקים יתקשרו אליך

שם איש קשר:
שם החברה:
טלפון:
נא מלא טלפון
דוא”ל:
נא מלא דוא”ל
או פנה לספקים לבד

בקשתך הועברה בהצלחה!

הספקים המומלצים יצרו עמך קשר טלפוני ישיר בשעות הקרובות למתן הצעת המחיר המוקד שלנו זמין לסייע בכל נושא בטלפון 8231*

עובר משרד וצריך הובלה?

ענה על שאלון דרישות קצר וקבל במהירות הצעות מחיר מחברות להובלת משרדים המתאימות ביותר

התחל כאן!

לפני שפונים לחברת הובלה למשרדים

מה גודל משרדכם?

נהוג לתמחר הובלה לפי נפח הציוד בהתאם לרכב ההובלה. לדוגמה: חדר ממוצע במשרד מכיל 5 קוב תכולה שנכנסת במשאית אחת. הספק יבקש לדעת כמה חדרים קיימים במשרד שלכם.

“מאיפה לאיפה” עוברים?

המרחק בין המשרד הנוכחי למשרד החדש ישפיע על הצעת המחיר, כאשר הובלה אל מחוץ לעיר למרחק של עד 100 ק”מ יקרה יותר בהשוואה להובלה בתוך העיר/בסמוך לה עד מרחק של 30 ק”מ.

מהו המועד המתוכנן למעבר?

מומלץ להקדים וליצור קשר עם חברת ההובלות 6-8 שבועות לפני תאריך המעבר המיועד. הדבר חיוני בעיקר אם אתם זקוקים לשירותי אריזה ופריקה ו/או לשירותי מנוף בעת ההובלה.

במידה ואתם מעוניינים בהובלה בתוך שבוע יידעו את הספק, ובדקו זמינותו. קחו בחשבון שהובלה דחופה עלולה לייקר את מחיר ההובלה בכ- 20%-50%.

באיזו קומה ממוקם המשרד והאם ישנה מעלית בבניין?

ישנם שלושה מקרים בהם עושים שימוש במנוף: הורדת ציוד ממשרד בקומה חמישית ומעלה, ממשרד בבניין ללא מעלית ובמידה והגישה למשרד מסורבלת.

נהוג לגבות תשלום בעבור שימוש במנוף לפי שעת שימוש בפועל. העלות הממוצעת לשעה היאנה 250-500 ₪ להורדת ציוד בקומות 1-5 בבניין. הזמן הממוצע לפינוי משרד באמצעות מנוף הוא 2-4 שעות.

האם ישנו ציוד רגיש ושביר במשרדכם?

הובלה פשוטה כוללת ריהוט משרדי (שולחנות, כסאות מחשב וכו’), מכשירים חשמליים (מקרר, מיקרוגל וכו’) וניירת משרדית בקלסרים. הובלת ציוד מחשוב רגיש (שרתים לדוגמא) או פריטי אמנות (תמונות/ מגנים) יש לבצע באמצעות אריזה מיוחדת ושינוע זהיר ואינה כרוכה בתשלום נוסף.

האם ישנם פריטים הדורשים פירוק והרכבה?

פירוק ריהוט משרדי כגון ארון, שולחן, ספריית מדפים, כספת או לוחות גדולים ייקר את הצעת המחיר בכ- 20%-30%. ייתכן כי הספק יבקש לגבות מחיר נפרד בעבור כל רהיט שיפורק על ידו בטווח שבין 50-150 ₪. העדיפו הצעת מחיר הכוללת סכום כללי בעבור כל פעולות הפירוק וההרכבה.

זקוקים לשירותי אריזה בנוסף להובלה?

חברות ההובלות למשרד מציעות שירות אריזה ופריקה בתשלום. נהוג לתמחר לפי ארגז בודד (10-30 ₪ לארגז) או כתוספת כללית להובלה בסכום שבין 500-1500 ₪.

אם אתם מעוניינים רק בציוד אריזה תוכלו לקבל ארגזים ונייר עטיפה מחברת ההובלות. נהוג לשלם כ – 100 ₪ בעבור 30 ארגזים. יש לקבל את ציוד האריזה מחברת ההובלות כשבוע לפני המעבר.