Booster -

מחפש ספקים מתאימים

מעביר את בקשתך

מחפש ספקים מתאימים

מצאנו ספקים מתאימים לדרישותך!

מחקרי שוק

30%

באיזו שיטת מחקר אתה מעוניין?

מיקום המשרד שלך

יש למלא עיר
העיר אינה קיימת
חזור רשימת כל הספקים

מחקרי שוק

90%

מלא פרטים והספקים יתקשרו אליך

שם איש קשר:
שם החברה:
טלפון:
נא מלא טלפון
דוא”ל:
נא מלא דוא”ל
או פנה לספקים לבד

בקשתך הועברה בהצלחה!

הספקים המומלצים יצרו עמך קשר טלפוני ישיר בשעות הקרובות למתן הצעת המחיר המוקד שלנו זמין לסייע בכל נושא בטלפון 8231*

רוצה לעשות מחקר שוק?

ענה על שאלון דרישות קצר וקבל במהירות הצעות מחיר מחברות מחקרי שוק המתאימות ביותר

התחל כאן!

מונחים מקצועיים בענף מחקרי השוק

סקר טלפוני

שיטת מחקר השוק הנפוצה והוותיקה מכולן. בשיטה זו מבקשים לאסוף נתונים מפלח שוק מסוים או מכלל האוכלוסייה לפי מדגם מייצג. טלפנים יוצרים קשר טלפוני עם הנשאלים באקראי או בהתאם לרשימה שמית שקיבלו לידיהם, ובמהלך השיחה שואלים מספר שאלות שנקבעו מראש. התשובות של הנשאלים נאספות ומנותחות לשם הסקת מסקנות.

מילוי שאלונים בדוכנים

שיטת מחקר איטית ביחס לשיטת הסקר הטלפוני ותלויה במידה רבה ביכולתם של הסוקרים לצוד את תשומת לבם של הנשאלים, ולשכנע אותם להגיע לדוכן ולמלא את השאלון. בכדי להתגבר על ההתנגדות נוהגים לחלק לנשאלים הטבה כגון: דוגמית מוצר, שובר הנחה ועוד.

נהוג לבצע את השאלונים הללו בדוכנים בקניון, בגני תערוכה, בפארקים ציבוריים ובימי פעילות עירוניים המאופיינים בהתקהלות גדולה. לאחר מילוי השאלונים הם נאספים והמידע שהם מנותח לצורך הסקת מסקנות.

איסוף נתונים באינטרנט

חקירת הנושא הנבדק ברשת ואיסוף נתונים לגביו כגון: מספר אזכורים בכלי התקשורת, מספר הפעמים בהן הוזכר הנושא ברשתות החברתיות, האם מורגשת בעלייה במספר החיפושים לנושא זה בגוגל, מספר הפעמים בהן הנושא עלה בהקשר חיובי/ שלישי, מספר הפעמים שהוזכר בעיתונות בחו"ל ועוד. המידע שנאסף נחקר ומנותח לשם הסקת מסקנות.