Booster -

מחפש ספקים מתאימים

מעביר את בקשתך

מחפש ספקים מתאימים

מצאנו ספקים מתאימים לדרישותך!

הובלת משרד

30%

מה גודל משרדך הנוכחי?

האם יש צורך במנוף?

מהו מרחק ההובלה?

מעוניין גם בשירותי אריזה?

מה התאריך המתוכנן להובלה?

מיקום המשרד שלך

יש למלא עיר
העיר אינה קיימת
חזור רשימת כל הספקים

הובלת משרד

90%

מלא פרטים והספקים יתקשרו אליך

שם איש קשר:
שם החברה:
טלפון:
נא מלא טלפון
דוא”ל:
נא מלא דוא”ל
או פנה לספקים לבד

בקשתך הועברה בהצלחה!

הספקים המומלצים יצרו עמך קשר טלפוני ישיר בשעות הקרובות למתן הצעת המחיר המוקד שלנו זמין לסייע בכל נושא בטלפון 8231*

עובר משרד וצריך הובלה?

ענה על שאלון דרישות קצר וקבל במהירות הצעות מחיר מחברות להובלת משרדים המתאימות ביותר

התחל כאן!

מעבר משרד בעקבות החפירות: כמה יעלה לכם?

חפירות הרכבת הקלה הפכו את תנאי העבודה במשרד לבלתי אפשריים ואולצתם לעבור? אז מה כלול בכאב הראש הזה, כמה יעלה לכם מעבר המשרד והאם העירייה תיקח חלק בהוצאות? תשובות בכתבה.

מאת: | | קטגוריה: הובלת משרד

שירותי תיווך למציאת משרד

במידה והצלחתם לאתר משרד חדש ללא שירותי מתווך, אשריכם, אך לרוב תאלצו לעבוד באמצעות משרד תיווך מה שיחייב אתכם לשלם עמלה בגובה תשלום שכירות חודשי אחד. המלצתנו היא לנסות לאתר משרדים ברשתות החברתיות, ולספר את הסיפור שלכם בכדי לזכות לא רק באהדה, אלא ובעיקר – בהנחה.

שורה תחתונה: תשלום ממוצע בגובה 5,000 ₪ לפחות למתווך.

שירותי תיווך למציאת משרד

תשלום לעורך דין עבור ניסוח חוזה שכירות

במידה ובעל הנכס מבקש לחתום חוזה שכירות באמצעות עורך דין תתבקשו לשלם שכר טרחה. לרוב נוהגים לגבות סכום הזהה למחצית מתשלום חודש שכירות אחד. עם זאת, לעתים ניתן להגיע להסכמה עם בעל הנכס ולחלוק בהוצאה זו.

שורה תחתונה: תשלום ממוצע בגובה 2,500 ₪ לפחות לעורך הדין.

עלות הובלה

מחיר הובלת משרד קטן בגודל עד 50 מ"ר הינו 1000-2000 ₪, הובלת משרד סטנדרטי בגודל עד 100 מ"ר תעלה 2000-3500 ₪ והובלת משרד שגודלו מעל ל- 100 מ"ר תתומחר לאחר ביקור נציג מטעם חברת ההובלה במשרדכם.

בעבור הובלה ממשרד ללא מעלית או למשרד לא מעלית תתבקשו לשלם תוספת של 20-30 % למחיר הבסיס. כמו כן, בעבור שירותי מנוף תשלמו כ- 250-400 ₪ לשעת שימוש.

אם תרכשו ארגזים מחברת ההובלה ותארזו בעצמכם תשלמו רק 150-300 ₪ בעבור 50 קרטונים. זול משמעותית משירותי אריזה בידי החברה שמתומחרים ב-500-1000 ₪ למשרד או 25-50 ₪ לארגז בודד. אריזת חפצים שבירים יקרה בעשרה שקלים מאריזת חפצים שאינם שבירים.

שני פרטים חשובים: זכרו כי בחודשי הקיץ (יוני, יולי, אוגוסט) תתבקשו לשלם תוספת של 20-30 % למחיר הבסיס, וכי המחירים מתייחסים להובלה בעיר ובקרבתה עד למרחק 30 ק"מ בין הכתובות.

שורה תחתונה: הובלת משרד עד 100 מ"ר כולל שירותי אריזה ומנוף- 5,600 ₪ לפחות. לא כולל תוספת 20-30% להובלה בקיץ.

עלות הובלה

העתקת השלט לעסק

בעלי עסקים משלמים אגרה שנתית בעבור התקנת שלט מחוץ לעסק/בחוצות העיר. מכוון שדרכי הגישה לעסקים נחסמו לכלי רכב והולכי רגל, אין טעם בשלט המזמין לקוחות לבקר. בשל כך ביקשו בעלי העסקים מהעירייה לוותר על תשלום האגרה, ונענו בשלילה.

העירייה הציעה לממן עבורם שלט זמני שיוצב בכניסה לאזור הבנייה. הצעתם נדחתה. כעת הנושא הפך למחאה חברתית הכוללת הפגנה וחסימת כבישים.

שורה תחתונה: 250 ₪ לפחות לאגרה שנתית במידה ולא תינתן הנחה מהעירייה.

העתקת השלט לעסק

העתקת המרכזייה

בדקו בחוזה רכישת המרכזייה האם אתם זכאים להעתיק את המרכזייה ללא תוספת תשלום ו/או האם פעולה זו כלולה במסגרת הביטוח. אם השירות אינו כלול בחוזה נסו לבקש הנחה. ייתכן והספק יסכים לצ'פר בכדי לשמר אתכם כלקוחות. במידה ולא – אל תתרגשו ונצלו את ההזדמנות בכדי להשתדרג במרכזייה חדשה מספק שיבוא לקראתכם.

שורה תחתונה: החל מ- 500 ₪ להעתקת המרכזייה או כ- 1,000 ₪ לרכישת מרכזייה חדשה.

העתקת המרכזייה

העתקת מערכת המיגון, האזעקה ומצלמות האבטחה

יתכן ולא תוכלו להעביר את מערכת המיגון ממשרד אחד לאחר עקב בקשה של בעל הנכס, או מכוון שהמערכת פשוט אינה מתאימה למשרד החדש. במקרה זה כדאי לשקול רכישת מערכת חדשה שתיתפר למידותיכם ותגיע עם אחריות ושירות אחזקה.

שורה תחתונה: מחיר רכישת מערכת אזעקה אלחוטית הינו 2000-3500 ₪.

העתקת מערכת המיגון, האזעקה ומצלמות האבטחה

ביקור הנדימן

בוודאי תצטרכו לבצע תיקונים קטנים במשרד החדש כמו התקנת מדפים לדוגמה. לשם כך מומלץ לשכור שירותיו של הנדימן המתמחה בעבודות שיפוץ קטנות ומסוגל לתת מענה למספר רב של צרכים כגון: נגרות, אינסטלציה, צבע ועוד.

שורה תחתונה: 150-250 ₪ לשעת עבודה.

בדקו את החוזים מול הספקים עמם אתם עובדים

מקווים שהמידע עד כה סייע לכם להבין מה צפוי לכם בשבועות הקרובים, אך לצערנו כאן לא מסתיימות המשימות כוון שישנם נותני שירות נוספים המעורבים במעבר משרד. לדוגמא:

חברת שליחויות – ידעו את החברה בהחלפת הכתובת ובדקו שהתעריפים נשמרים גם ללוקיישן החדש.

שירותי טכנאים- יידעו את הטכנאים מתחום המזגנים, מכונות הקפה, מכונות הצילום, מדפסות, טלפונים סלולריים, ציוד משרדי ועוד בדבר המעבר ועדכנו את חוזי ההתקשרות בהתאם. ייתכן וחלקם ישמחו להעניק לכם הנחה הודות לנאמנותכם ולבחירה המחודשת בהם גם במשרד החדש.

ביטוח העסק – בכל שינוי כתובת יש לעדכן את חברת הביטוח ולהצטייד בביטוח עסק מעודכן, הכולל את כל האלמנטים של המשרד החדש (כתובת, קומה, סוג האבטחה, תקופת השכירות ועוד). עשו זאת בטרם תעברו בפועל בכדי שתוכלו לכלול בביטוח גם הגנה מפני נזקים המתרחשים בזמן ההובלה.

בדקו את החוזים מול הספקים עמם אתם עובדים

טיפ אחרון

רכזו את כל ההוצאות בדו"ח אקסל מפורט הכולל גם צילומי הסכמים, קבלות וחוזים ושמרו את המידע, עד שעיריית ת"א ומשרד התחבורה יחליטו על מנגנון פיצוי מתאים לבעלי העסקים שספגו הפסדים, כמובטח. בהצלחה!

קטגוריות קשורות

כתבות נוספות שיעניינו אותך