Booster -

מחפש ספקים מתאימים

מעביר את בקשתך

מחפש ספקים מתאימים

מצאנו ספקים מתאימים לדרישותך!

חברות ניקיון משרדים

30%

מהו סוג השירות שאתה צריך?

ניקוי בלחץ מים ניקוי חלונות בגובה

מה גודל המשרד?

באיזו תדירות תרצה שינקו את משרדך?

באיזו שעה תרצה שינקו את המשרד?

אילו משטחים אתה מעוניין לנקות?

מהו גודל השטח שיש לנקות?

מהי תדירות השירות שתרצה?

מתי תרצה לבצע את הניקיון?

מה גובה החלונות שיש לנקות?

כמה חלונות יש לנקות?

מהי תדירות השירות שתרצה?

מיקום המשרד שלך

יש למלא עיר
העיר אינה קיימת
חזור רשימת כל הספקים

חברות ניקיון משרדים

90%

מלא פרטים והספקים יתקשרו אליך

שם איש קשר:
שם החברה:
טלפון:
נא מלא טלפון
דוא”ל:
נא מלא דוא”ל
או פנה לספקים לבד

בקשתך הועברה בהצלחה!

הספקים המומלצים יצרו עמך קשר טלפוני ישיר בשעות הקרובות למתן הצעת המחיר המוקד שלנו זמין לסייע בכל נושא בטלפון 8231*

מחפש חברת ניקיון למשרד?

ענה על שאלון דרישות קצר וקבל במהירות הצעות מחיר מחברות ניקיון המתאימות ביותר למשרדך

התחל כאן!

עוזרת בית היא עובדת לכל דבר

אתם בסך הכול רוצים שאחת לשבוע – שבועיים תגיע אליכם עובדת משק בית, כך שהבית שלכם יהיה נקי ומסודר, אבל העסקה ישירה של עובדת מחייבת אתכם כמעסיקים להצהיר עליה כשכירה, ולפעול כחוק. מה הפרוצדורה שתצרכו לעבור כדי להעסיק עובדת משק בית ולא להסתכן בתביעה? והאם יש דרך בה תוכלו לחסוך מעצמכם את התענוג?

מאת: | | קטגוריה: חברות ניקיון משרדים

מה אומר החוק?

עובדת משק בית מוגדרת על פי המוסד לביטוח לאומי כמי שמבצעת עבודות בבתים פרטיים ובחצרות הבתים הפרטיים. מדובר בעבודת ניקיון, לרבות בישול, גיהוץ, קיפול כביסה וכדומה. העבודות אליהן הביטוח הלאומי מתייחס הן עבודות הנחוצות לשמירה על אחזקה תקינה ועל תפקוד של משק הבית, ושנועדו לסייע בניהול משק הבית. הכוונה היא לעובדת שמבצעת את העבודה בעצמה, שלא בהתנדבות, באופן סדיר וקבוע, ושאינה מעסיקה עובדים אחרים מטעמה.

אם אתם מעסיקים עובדת משק בית שעונה לקריטריונים הללו, אתם נחשבים מעסיקים ישירים ומחויבים בתשלומים שונים, בהנפקת תלוש שכר מסודר, בסיפוק תנאי עבודה סבירים, בתשלום פיצויי פיטורים במידת הצורך ועוד. "היא עובדת אצלנו כבר שנים", אתם אומרים לעצמכם, "מה כבר יכול לקרות?". אף אחד לא רוצה לחשוב על היום בו יפרוץ סכסוך עם עוזרת הבית, או שחלילה היא תיפגע במהלך העבודה ותאבד את כושר העבודה שלה, ומשם הדרך מיחסים טובים עד לתביעה גדולה נגדכם היא קצרה.

שלמו לעובדת ביטוח לאומי

הדבר הראשון ואולי החשוב ביותר שאתם צריכים לעשות כמעסיקים הוא להפריש לעובדת שלכם תשלומי ביטוח לאומי בכל חודש. תשלום הביטוח הלאומי הוא הכיסוי המינימלי שלכם כמעסיקים למקרים של חלילה תאונת עבודה, איבוד כושר עבודה, מחלה ותרחישי אימה אחרים שעלולים לקרות לעובדת בעבודה בביתכם, בדרך אליה או ממנה, או כתוצאה מהעבודה. על מנת לעשות זאת, אתם נדרשים לגשת לסניף המוסד לביטוח לאומי הקרוב לביתכם או באתר האינטרנט של הביטוח הלאומי ולפתוח תיק מעסיק, לא יאוחר משבועיים מרגע בו עובדת משק הבית התחילה בעבודתה.

שלמו לעובדת ביטוח לאומי

הפרישו לעובדת כספי פנסיה

החל משנת – 2008, חובה על כל מי שמעסיק עובדת משק בבית להפריש, בנוסף לתשלום הביטוח הלאומי, גם תשלומי פנסיה. את הכספים יש להפריש לקופה הכוללת כיסויים ביטוחים לנכות ולמקרה מוות. אי תשלום פנסיה לעובדת ייחשב כהלנת שכר, ויגרור כנגד המעסיק סנקציות קבועות בחוק. גילום תשלום הפנסיה בשכר העובדת, ללא הפרשתו לקרן פנסיה כחוק, אינו נותן מענה על פי צו ההרחבה לפנסיה כך שהעובדת תוכל לתבוע אתכם במקרה של אובדן כושר עבודה.

אמנם מדובר בסכומים לא גדולים שעליהם להפריש, אך הבעיה מתחילה בכך שאתם צריכים לקבל את הסכמתה של עובדת משק הבית להפריש גם מכיסה לקרן הפנסיה. גם אם העובדת הסכימה לזה, עדיין מדובר סכום לא קטן, סכום אותו קרנות פנסיה וחברות ביטוח רבות מנסות להתנער ממנו ומערימות קשיים על מנת להתנער ממנו. אחוז ההפרשה לקרן הפנסיה אותו עליכם לשלם מורכז מתגמולים ומפיצויים. את הפיצויים תקבל עוזרת הבית במידה והיא תפסיק את עבודה מיוזמתה.

שלמו לעובדת דמי הבראה

עובדות משק בית זכאיות לקבלת דמי הבראה, בהתאם לצו הרחבה שמעגן את זכויותיהן בדומה לזכויות של כלל המשק. דמי הבראה מוענקים מדי שנה על ידי המעסיק בחודשי הקיץ כתמריץ ליציאת עובדת משק הבית לנופש ולהתרעננות. כמובן שאי אפשר לחייב את העובדת להשתמש בדמי ההבראה לצורכי נופש, אך חובה עליכם להפריש לה אותם. את שיעור דמי ההבראה מחשבים על פי וותק העובדת.

אתם מוכנים, אבל מה עם העובדת?

חוק לחוד ומציאות לחוד. למרות שכל המטרה של המחוקק בצו ההרחבה היא לבוא לקראת עובדות משק הבית, רבות מהן לא ממהרות לקפוץ על המציאה. עובדות משק בית רבות לא מוכנות להצהיר על עבודתן מחשש לאבד את זכאותן לתשלומים כמו הבטחת הכנסה למשל. במקרה כזה, גם אם תהיו מוכנים להפריש גם את החלק לשכם כמעבידים וגם את החלק שהעובדת אמורה להפריש מכיסה לקרן הפנסיה בעצמכם, הסיכוי שתמצאו עובדת שתסכים לכך נמוך מאוד.

מבחינת החוק אתם חייבים להצהיר על העובדת, מבחינת העובדת הדבר לא בא בחשבון, ובמקרה של אסון אתם עשויים למצוא את עצמכם עומדים מול תביעה, כשכל מה שאתם רציתם זה שהבית שלכם יהיה מסודר ונקי פעם בשבוע – שבועיים.

בחרו בחברת ניקיון בראש שקט

חברת ניקיון מומלצת תחסוך לכם את הפרוצדורה, את הביורוקרטיה, ותאפשר לכם לוותר על התענוג שביצירת יחסי עובד – מעביד. עובדי ועובדות משק הבית של חברות הניקיון מתנהלות מול החברות הללו, ומולן בלבד. חברת ניקיון מקצועית תשחרר אתכם מהתלות בעובדת אחת, שכאמור ברוב המקרים לא מוכנה לעבוד בתנאים מוסדרים על פי חוק, ויכולה להודיע לכם על יום מחלה מהיום להיום, או פשוט להפסיק להגיע, והעבודה פשוט לא תבוצע. חברת הניקיון תדאג לתשלומי הפנסיה, הביטוח הלאומי, דמי ההבראה וכל תשלום אחר שקבוע על פי חוק, תדאג לעובדת משק בית מחליפה במקרה של פנצ'ר, ותאפשר לכם ליהנות מבית נקי והכי חשוב, מראש נקי.

קטגוריות קשורות

כתבות נוספות שיעניינו אותך